1. Functions of Office of Prime Minister and Council of Ministers (Executive Branch, Federal Government) of Nepal - Subin Acharya

What's New?

Tuesday, February 28, 2023

1. Functions of Office of Prime Minister and Council of Ministers (Executive Branch, Federal Government) of Nepal




This is the 2nd Post on Function of Executive Government of Nepal Series and 1st Ministry of which functions has been listed on Both English and Nepali Language for your reference.

In this post, let's observe what are the functions of the Office of Prime Minister and Council of Ministers (OPMCM):

Functions of The Office of Prime Minister and Council of Ministers:

This Ministry is the apex body of the Federal Executive of Nepal. There are 48 Works identified in the Government of Nepal (Work Division) Regulation 2074 as per Article 82 (1) of the Constitution of Nepal  for this Ministry which is given below:

1. Relating to the Council of Ministers (cabinet); (मन्त्रिपरिषद् सम्बन्धी;)

2. Formulation and Implementation of Work Division and Work Performance Regulation of Government of Nepal; (नेपाल सरकारको कार्य विभाजन र कार्यसम्पादन नियमावली तर्जुमा तथा कार्यान्वयन;)

3. General Guidance, Control and Operation of Governance System of Nepal; (नेपालको शासन व्यवस्थाको सामान्य निर्देशन, नियन्त्रण र सञ्‍चालन;)

4. Implementation and Monitoring of Cabinet Decisions; (नेपाल सरकार मन्त्रिपरिषद्का निर्णयको कार्यान्वयन र अनुगमन;)

5. Oversee, Monitor, Control and Coordinate the Works of Ministries of Government of Nepal; (नेपाल सरकारका मन्त्रालयको कार्यको रेखदेख, निरीक्षण, नियन्त्रण र समन्वय;)

6. Formulation, Approval, Implementation, Monitoring and Evaluation of Government of Nepal’s Short-term and Long term Policies, Periodic Plans and Strategies; (नेपाल सरकारको अल्पकालीन र दीर्घकालीन नीति, आवधिक योजना र रणनीतिको तर्जुमा, स्वीकृति, कार्यान्वयन, अनुगमन र मूल्याङ्कन;)

7. Authenticate documents as per the Prevailing Law; (प्रचलित कानूनबमोजिम प्रमाणीकरण गर्नुपर्ने लिखत;)

8. Federal Bills, Ordinances, Rules, Orders, Directives and Procedure Related; (सङ्‌घीय विधेयक, अध्यादेश, नियम, आदेश, निर्देशिका र कार्यविधिसम्बन्धी;)

9. Obtaining Updated Information, Directing and Coordinating in the matters of Nation’s Political, Economic, Social Status, Infrastructural, National Security, Law and Order, Diplomatic Activities, Administrative Activities; (मुलुकको राजनीतिक, आर्थिक, सामाजिक अवस्था, पूर्वाधार, राष्ट्रिय सुरक्षा, शान्ति सुव्यवस्था, कूटनीतिक गतिविधि, प्रशासनिक गतिविधिहरूको अद्यावधिक जानकारी प्राप्ति, निर्देशन र समन्वय;)

10. Governance, Promotion of Good Governance and Administrative Reform; (शासकीय प्रबन्ध, सुशासन प्रवर्द्धन र प्रशासनिक सुधार;)

11. Bilateral and Multilateral Treaties, Agreements, Understandings and Monitoring of Status of Implementation of Agreements. (द्विपक्षीय तथा बहुपक्षीय सन्धि, सम्झौता, समझदारी र सहमति कार्यान्वयनको अनुगमन;)

12. Federal System of Governance and Inter-Provincial Related Works; (सङ्‌घीय शासन प्रणाली र अन्तरप्रदेशसम्बन्धी कार्य;)

13. Liaisons and Communications of Prime Minister; (प्रधानमन्त्रीको सम्पर्क र सञ्‍चार;)

14. Implementation of Directions of Prime Minister; (प्रधानमन्त्रीको निर्देशन कार्यान्वयन;)

15. Protection, Promotion, Coordination and Reporting on Human Rights; (मानव अधिकारको संरक्षण, प्रवर्द्धन, समन्वय र प्रतिवेदन;)

16. Making Anti-Corruption Policy, It’s Planning and Implementation; (भ्रष्टाचार विरुद्धको नीति, योजना तथा कार्यान्वयन;)

17. Regarding the Office of President and Vice-President; (राष्ट्रपति र उपराष्ट्रपतिको कार्यालयसम्बन्धी;)

18. Constitutional Council; (संवैधानिक परिषद्;)

19. Convocation and Adjournment of the session of the Federal Parliament; (सङ्‌घीय संसद्को अधिवेशन आह्‍वान र अन्त्य;)

20. Relating to State Head; (प्रदेश प्रमुखसम्बन्धी;)

21. Foreign and Security Related Matters; (परराष्ट्र तथा सुरक्षा मामिला;)

22. Commission for the Investigation of Abuse of Authority (CIAA); (अख्तियार दुरुपयोग अनुसन्धान आयोग;)

23. Public Service Commission (PSC); (लोक सेवा आयोग;)

24. National Human Rights Commission (NHRC); (राष्ट्रिय मानव अधिकार आयोग;)

25. Office of the Attorney General and Public Procecutor Liaison Body; (महान्यायधिवक्ताको कार्यालय र सरकारी वकिलको सम्पर्क निकाय;)

26. National Planning Commission (NPC); (राष्ट्रिय योजना आयोग;)

27. National Restructring Authority; (राष्ट्रिय पुनर्निर्माण प्राधिकरण;)

28. Investment Board; (लगानी बोर्ड;)

29. National Vigilance Centre(NVC); (राष्ट्रिय सतर्कता केन्द्र;)

30. Public Procurement Monitoring Office (PPMO); (सार्वजनिक खरिद अनुगमन कार्यालय;)

31. Office of Nepal Trust; (नेपाल ट्रष्टको कार्यालय;)

32. Removed as per 2078.08.13 notice In Nepal Gazette.

33. Nepal Investigation Department; (राष्ट्रिय अनुसन्धान विभाग;)

34. Department of Money Laundering Investigation; (सम्पत्ति शुद्धीकरण विभाग;)

35. Department of Revenue Investigation (राजस्व अनुसन्धान विभाग;)

36. Subject Expert Group; (विषय विज्ञ समूह;)

37. Management of Results of National and Province level Development Projects; (राष्ट्रिय तथा अन्तर प्रदेशस्तरीय विकास आयोजनाहरूको नतिजा व्यवस्थापन;)

38. Policy, Rules and Standards on Foreign visits of Province level Officials and Employees; (प्रदेशका पदाधिकारी तथा कर्मचारीको वैदेशिक भ्रमणसम्बन्धी नीति, कानून र मापदण्ड;)

39. Standards for regulations of Non-Governmental Organizations; (गैरसरकारी संस्थाको नियमनसम्बन्धी मापदण्ड;)

40. Policy, Laws and Standards on Corruption Monitoring, Nepal Trust, Revenue Investigation, Money Laundering, Investment Board, Poverty Alleviation Fund, Public Procurement, National Reconstruction; (भ्रष्टाचार निगरानी, नेपाल ट्रष्ट, राजस्व अनुसन्धान, सम्पत्ति शुद्धीकरण, लगानी बोर्ड, गरिबी निवारण कोष, सार्वजनिक खरिद र राष्ट्रिय पुनर्निर्माणसम्बन्धी निकायहरू र सोसम्बन्धी नीति, कानून र मापदण्ड;)

41. Disaster Management Coordination; (विपद् व्यवस्थापनसम्बन्धी समन्वय;)

42. Operation of Prime Minister Central Disaster Relief Fund; (प्रधानमन्त्री केन्द्रीय विपद् सहायता कोष सञ्‍चालन;)

43. Implementation and Monitoring of Court Decisions; (अदालतको फैसला कार्यान्वयन तथा अनुगमन;)

44. Treaty, Agreement, Liasion and Coordination in relation to Office of Prime Minister and Council of Ministers done with National and International Organizations; (प्रधानमन्त्री तथा मन्त्रिपरिषद्को कार्यालयसँग सम्बन्धी राष्ट्रिय तथा अन्तर्राष्ट्रिय संस्थासँग सन्धि, सम्झौता, सम्पर्क र समन्वय;)

45. Operation and Regulation of Public Enterprises, Authorities, Committees, Pratisthan under Office of Prime Minister and Council of Ministers; (प्रधानमन्त्री तथा मन्त्रिपरिषद्को कार्यालयसँग सम्बन्धित सार्वजनिक संस्थान, प्राधिकरण, समिति, प्रतिष्ठान आदिको सञ्‍चालन र नियमन;)

46. Operation of Lawyer’s Group under Nepal Justice Service; (नेपाल न्याय सेवाको सरकारी वकील समूहको सञ्चालन;)

47. Other works Related to Prime Minister and Council of Ministers; (प्रधानमन्त्री र मन्त्रिपरिषद्सम्बन्धी अन्य कार्यहरू;)

48. Exercise of Residual Power vested by the Constitution of Nepal in Article 58.   (अवशिष्ट अधिकारको प्रयोग ।)



Source:

नेपाल सरकार (कार्य विभाजन) नियमावली, २०७४


OPMCM संग सम्बन्धित ऐन, नियमावली तथा निर्देशिकाहरूको विवरण (क) ऐनहरूः १. सुशासन (व्यवस्थापन तथा सञ्चालन) ऐन, २०६४ २. संवैधानिक परिषद् (काम, कर्तव्य, अधिकार र कार्यविधि) सम्बन्धी ऐन, २०६६, संवैधानिक परिषद् (काम, कर्तव्य, अधिकार र कार्यविधि) सम्बन्धी (पहिलो संशोधन) अध्यादेश, २०७८ ३. राजस्व चुहावट (अनुसन्धान तथा नियन्त्रण) ऐन, २०५२ ४. सार्वजनिक निजी साझेदारी तथा लगानी ऐन, २०७५ ५. तथ्याङ्क ऐन, २०७९

(ख) नियमावली, गठन आदेश तथा कार्ययोजनाहरूः १. नेपाल सरकार (कार्य विभाजन) नियमावली, २०७४ २. नेपाल सरकार (कार्यसम्पादन नियमावली), २०६४ ३. सुशासन (व्यवस्थापन तथा सञ्चालन) नियमावली, २०६५ ४. सार्वजनिक निजी साझेदारी तथा लगानी नियमावली, २०७७ ५. प्रधानमन्त्री सहायता कोष नियमावली, २०५९ ६. नयाँ नेपाल निर्माण कोष (सञ्चालन) नियमावली, २०६८ ७. संवैधानिक परिषद् (कार्यविधि) नियमावली, २०६८ ८. नेपाल सरकार सुशासन कार्ययोजना, २०६८

९. राजस्व चुहावट (अनुसन्धान तथा नियन्त्रण) नियमावली, २०७०

१०. तथ्याङ्क नियमावली, २०८०

११. प्रधानमन्त्री दैवी प्रकोप सहायता कोष सञ्चालन नियमावली, २०६३


(ग) निर्देशिकाहरूः १. हेलो सरकार कक्ष सञ्चालन निर्देशिका, २०६८ २. सरकारी निकायको वेवसाइट निर्माण तथा व्यवस्थापन सम्बन्धी निर्देशिका २०६८ ३. सार्वजनिक निकायको बैठक तथा कार्यक्रम सञ्चालन निर्देशिका, २०६९ ४. नेपाल सरकारका अति विशिष्ट तथा विशिष्ट श्रेणीका पदाधिकारीले गर्ने विदेश भ्रमण, दिवा तथा रात्रिभोज एवं उपहारसम्बन्धी निर्देशिका, २०७२ ५. सवारी साधन (सञ्चालन तथा मर्मत) सम्वन्धी निर्देशिका, २०७२ ६. जातीय भेदभाव र छुवाछुत अन्त्य तथा दलित अधिकार प्रवर्धनसम्बन्धी कार्यविधि, २०७३ ७. वैदेशिक भ्रमण व्यवस्थापन निर्देशिका, २०७५ ८. सरकारी निकायद्वारा सामाजिक सञ्जाल प्रयोग गर्ने कार्यविधि, २०७५ ९. प्रदेश तथा स्थानीय तहले विदेशी सरकार, नियोग, प्रतिनिधि र अन्तर्राष्ट्रिय संघसंस्थासँग सम्पर्क गर्दा अवलम्बन गर्नुपर्ने कार्यविधिसम्बन्धी निर्देशिका, २०७६ १०. कोरोना संक्रमण रोकथाम, नियन्त्रण तथा उपचार कोष सञ्चालन निर्देशिका, २०७६ ११. नागरिक एप (सञ्चालन तथा व्यवस्थापन) निर्देशिका, २०७८ १२. इ.पी.सी. माध्यमवाट खरिद गर्ने सम्बन्धी निर्देशिका, २०७८ १३. हेलो सरकार गुनासो व्यवस्थापन निर्देशिका, २०७८ १४. सार्वजनिक पदाधिकारीको कार्यसम्पादन करार निर्देशिका, २०७९ १५. तत्काल समस्या समाधान निर्देशिका, २०७९ Source: स्वत प्रकाशन – प्रधानमन्त्री तथा मन्त्रीपरिष्‌दको कार्यालय



No comments:

Post a Comment